alert ("hello");

تاریخچه Binary Option (باینری آپشن)

تاریخچه Binary Option (باینری آپشن)

تاریخچه Binary options چیست؟

تجارت Binary options به معنوی لغوی “گزینه های دودویی” تجارت option است که برای آن دو نتیجه ممکن وجود دارد. معامله گر یک option را در انقضاء دوره option  (زمان سررسید) خریداری می کند.

اگر این option سودآور باشد ، تقریباً ۸۰٪ سود سرمایه گذاری برای معامله گر ایجاد می کند. اگر option  سودآور نباشد ، معامله گر هر مقدار پولی را که برای option پرداخت کرده بود ، از دست می دهد. Binary options برای تجارت بسیار ساده هستند، حتی برای سرمایه گذاران بی تجربه ، و معاملات آن به سرمایه اولیه بسیار کمی نیاز دارد – معمولاً بیش از چند صد دلار نیست.

معاملات Binary options برای معامله گران اساساً با تصویب کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برای مبادله ارز در سال ۲۰۰۸ آغاز شد. از آن زمان ، این معاملات بسیار سریع گسترش یافته است.

در حقیقت Binary options سالها قبل از سال ۲۰۰۸ وجود داشتند ، اما قبلاً آنها فقط برای تجار بزرگ ، نهادها و یا افراد با ارزش دارایی بالا در دسترس بودند.

در سال ۲۰۰۷ ، کمیسیون پاکسازی options تغییراتی را در معاملات Binary options توصیه کرد که باعث می شد به طور آزاد در دسترس معامله گران معمولی نیز قرار بگیرند ، و در سال ۲۰۰۸ ، SEC پیشنهاد Binary options را به عنوان یک ابزار سرمایه گذاری قابل تجارت تصویب کرد. اندکی پس از آن ، بورس options شیکاگو (CBOE) و بورس سهام آمریکا شروع به ارائه Binary options برای تجارت عمومی کردند.

در اوایل ، معاملات Binary options برای معامله گران معمولی هنوز پیچیده و چالش برانگیز بود. در ابتدا ، فقط call options در CBOE موجود بود. دو عامل منجر به انفجار و گسترش معاملات Binary options شد: اول ، گسترش انواع option های موجود ، همراه با پیشرفت های قابل توجه در نرم افزار پلت فرم معاملاتی که تجارت معاملات Binary options را بسیار آسان کرده است. عامل دیگر ، معرفی Binary options در معاملات فارکس بود ، جایی که آنها خیلی سریعتر از سهام و معاملات آتی محبوبیت خود را بدست آوردند.

امروز ، تجارت در Binary options انعطاف پذیری رو به رشدی دارد. معامله گران می توانند نه تنها مبلغ پولی را که مایل به ریسک یک گزینه هستند ، بلکه قیمت اعمال و مدت انقضا آن را مشخص کنند. می توانید با انتخاب درصد دریافتی کمتر ، از بیمه در معاملات گزینه های باینری استفاده کنید ، اگر option در زمان انقضا سودآور نباشد در ازای آن معامله گر تنها بخشی از سرمایه را از دست می دهد .

Binary options تقریباً در کلیه دارایی های مالی قابل معامله وجود دارد ، انواع مختلف قراردادها و مدت انقضا بین یک دقیقه تا یک سال. صندوق های تامینی وجود دارد که در درجه اول بر معاملات Binary options متمرکز شده اند. در بازارهای فارکس ، معاملات Binary options در ابتدا فقط از طریق کارگزاران تخصصی انجام می گرفت. اخیراً ، بروکرهای فارکس ، سیستم عامل های معاملاتی Binary options را برای مشتریان خود اضافه کرده اند.

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*